T‑Mobile startuje z kampanią świąteczną
AdvertisementAdvertisement
  • 3
  • 4
9.11.2018

T‑Mobile startuje z kampanią świąteczną

9 listopada T-Mobile wystartował ze świąteczną kampanię reklamową. Przedstawia w niej swoje tegoroczne propozycje pod choinkę.

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Jak zawsze będziemy dzwonić z zakupowymi instrukcjami, podpytywać o wymarzone podarunki, wreszcie życzyć sobie wszystkiego dobrego. To także okres, w którym mówimy najbliższym te najważniejsze rzeczy. Czasem właśnie one są najbardziej wartościowym prezentem. Taki przekaz wykorzystuje świąteczna kampania reklamowa T-Mobile.

W jej ramach przygotowane zostały 4 spoty, z których najdłuższy, 60-sekundowy, opowiada historię o wadze i potędze słów. Dzięki nim spełnia się niejedno świąteczne marzenie, dlatego warto zadbać, by być dobrze słyszanym. Klip wizerunkowy można zobaczyć w telewizji od 9 listopada.

Wraz ze świąteczną odsłoną kampanii operator przedstawia też propozycje przygotowane z myślą o prezentach pod choinkę dla każdego. Wizerunkowemu spotowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa prowadzona w telewizji, kinach, radiu, na outdoorze oraz w Internecie. Zaplanowane zostały też działania w mediach społecznościowych oraz dystrybucja POS w sklepach.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile wraz z agencją Bridge2Fun, która zajęła się także produkcją spotów. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi Mindshare, a działania reklamowe w Internecie VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, zaś materiały BTL opracowała ARC Worldwide.

  • 4

nigdy wiecej

1 miesiąc temu

Startują z kampania a nie umieją sobie ze zwykła obsluga klienta poradzić. Przeniosłem się do ichniejszej sieci, konsultant dał do podpisania zla umowe, pozniej olał reklamacje, reklamacja przez bok tez czeka wieki na rozpatrzenie.. masakra 3 miesiace problemow z ktorymi nie umieja sobie poradzic. Z DALEKA OD T MOBILE.

9 listopada 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
9.11.2018

Polska cyfrowym liderem w Europie Środkowo-Wschodniej – raport WeCan

Rynek reklamowy w Europie Środkowej i Wschodniej rozwija się w zaskakującym tempie – to najważniejszy wniosek z raportu „Cannual Report 2018” sieci afiliacyjnej agencji reklamowych WeCan. Telewizja pozostaje nadal dominującym medium w większości krajów regionu, jednak media cyfrowe szybko nadrabiają zaległości. Polska jest jednym z najsilniejszych rynków pod względem wydatków na reklamę online. Konkuruje o pierwsze miejsce z Czechami i Rosją – cyfrową potęgą regionu.

8 listopada 2018