- 1
- 1
Szymon Majewski w kampanii PKO BP promującej inwestowanie
W kampanii PKO BP występuje Szymon Majewski, który pokazuje, jak proste, dostępne i… modne może być inwestowanie.
Wykorzystując motyw kieszeni w modnej, nieco ekstrawaganckiej marynarce, spoty pokazują, jak proste może być inwestowanie. Szczególnie gdy korzysta się z dopasowanych do swoich potrzeb produktów finansowych. Bohaterem kampanii jest Szymon Majewski, a głównym motywem nietypowa, ekstrawagancka marynarka z wieloma kieszeniami. Kieszenie stanowią metaforę różnych form lokowania i inwestowania oszczędności w banku.
– Inwestowanie, podobnie jak oszczędzanie, nie jest trudne ani zarezerwowane dla wybranych. W PKO Banku Polskim można zacząć od małych kroków – od „małych kieszeni” – i stopniowo budować swoją przyszłość finansową – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor pionu marketingu w PKO Banku Polskim.
Kampania podkreśla, że w ofercie PKO każdy może znaleźć taką formę lokowania oszczędności i inwestowania, która najlepiej pasuje do jego potrzeb i możliwości:
- od tradycyjnych sposobów oszczędzania, takich jak automatyczne oszczędzanie na koncie osobistym i lokaty kilkumiesięczne lub roczne,
- przez programy systematycznego oszczędzania,
- po fundusze inwestycyjne czy zakup obligacji skarbowych.
Dla osób chcących oszczędzać na lepszą emeryturę bank oferuje konta IKE i IKZE. To formy gromadzenia środków na życie po zakończeniu kariery zawodowej, które dają możliwość skorzystania z ulg podatkowych. Te rozwiązania dostępne są w aplikacji mobilnej IKO, serwisie internetowym iPKO oraz w placówkach banku.
Działania potrwają do 14 grudnia w telewizji i internecie, w tym na TikToku, w Google i na YouTube. Kampanię stworzyły: agencja kreatywna Havas Warsaw oraz dom mediowy Havas Media.

