0 1 5.09.2006Szybszy montaż, większy zyskmarketing bezpośredni TweetAgencja Reklamowa GPD przygotowała kampanię dla produktu Klimafix marki Rockwool.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54842 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 4.09.2006Oficjalna premiera serwisu CoGdzieZaile.pl4 września 2006 r. rusza nowy serwis CoGdzieZaIle.pl - kompendium wiedzy o świecie mody i zakupów. Strona ma stanowić pomoc w podejmowaniu decyzji związanych z zakupami poprzez obszerne i kompleksowe informowanie o modzie i ofercie sklepów.
0 1 0 0 0 4.09.2006Nowy projekt z Cii…sowiankąZ początkiem września rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii billboardowej Cisowianki, naturalnej wody mineralnej czerpanej nieprzerwanie od 1979 r. z ujęcia znajdującego się na terenie Płaskowyżu Nałęczowskiego. Kampania pod hasłem „dla kolekcjonerów. Andrzej Pągowski” prezentuje efekt kilkumiesięcznej współpracy Cisowianki ze znanym polskim grafikiem Andrzejem Pągowskim (autorem ponad 1000 plakatów do filmów, spektakli teatralnych i wydarzeń kulturalnych) – etykietę kolekcjonerską z namalowanym specjalnie przez Pągowskiego dla marki obrazem.
0 1 0 0 0 4.09.2006Mediavest zwycięzcą przetargu firmy Lindt & SprüngliDom mediowy Mediavest rozpoczyna współpracę z firmą Lindt & Sprüngli Sp. z o.o., wyłącznym dystrybutorem marki wyrobów czekoladowych Lindt w Polsce. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu, w którym oprócz Mediavest brał również udział dom mediowy Universal McCann, pracujący z firmą Lindt & Sprungli do tej pory.
0 1 0 0 0 4.09.2006Network PR dla ogólnopolskiego programu społecznego „Podziel się Posiłkiem”Network Public Relations kolejny raz odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR ogólnopolskiego programu Podziel się Posiłkiem. Organizatorami programu są Danone i Fundacja Polsat, a Partnerem Strategicznym – Banki Żywności.