Szwedzka marka odzieży sportowej daje zniżkę Amerykanom, bo nie mają powszechnej opieki zdrowotnej
  • 1
  • 1
27.10.2021

Szwedzka marka odzieży sportowej daje zniżkę Amerykanom, bo nie mają powszechnej opieki zdrowotnej

Szwedzka marka Craft przygotowała dla Amerykanów specjalną linię bluz z kapturem, spodenek i T-shirtów. Oferuje je z 10,7-procentową zniżką. To procent PKB, który Szwedzi przeznaczają na działania służby zdrowia w swoim kraju.

To nie tylko sprytny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki w Stanach Zjednoczonych. U Tommy’ego Rivsa, amerykańskiego biegacza sponsorowanego przez Craft, w 2020 r. zdiagnozowano agresywną postać chłoniaka. Brand stworzył kolekcję Team Rivs, z której dochód przeznaczany jest na leczenie sportowca.

Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego nie stać ich na leczenie? My mamy bezpłatną opiekę zdrowotną. Myśl o jej braku była dla nas nieco dziwna – mówi Bjorn Stahl, dyrektor kreatywny w Ingo Stockholm, agencji, która przygotowała kampanię.

Marka Craft w 70-sekundowym filmie umieszczonym w mediach społecznościowych wyjaśnia ideę przedsięwzięcia. Zwraca się w nim do mieszkańców USA – jednego z nielicznych rozwiniętych krajów, w których nie ma powszechnej opieki zdrowotnej. Przypomina, że aktywność fizyczna redukuje ryzyko chorób serca i nowotworów. Tym samym może zaoszczędzić Amerykanom ogromnych wydatków na leczenie.

Kampania była intensywnie prowadzona m.in. podczas Boston Marathonu. Wykorzystano wówczas m.in. reklamy zewnętrzne i całostronicową reklamę drukowaną w „Boston Globe”.

Źródło: www.musebycl.io

  • 1
Szwedzka marka odzieży sportowej daje zniżkę Amerykanom

Szwedzka marka odzieży sportowej daje zniżkę Amerykanom

27 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2021

Co dziesiąty Polak wydaje ponad 500 zł miesięcznie na zakupy online. Raport „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”

Większość (60 proc.) internetowych konsumentów w Polsce robi zakupy drogą internetową kilka razy w miesiącu – wynika z raportu firmy Advox „Jak Polacy korzystają ze sklepów internetowych: Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”. Blisko połowa wydaje tą drogą między 101 a 300 zł miesięcznie. Najczęściej kupowanymi online kategoriami produktów są dodatki i odzież, które wskazało 62 proc. respondentów.