Sztuka reklamowana jak pasta do zębów – Jan Peszek w kampanii Muzeum Sztuki w Łodzi (wideo) [aktualizacja]
  • 5
  • 3
13.05.2014

Sztuka reklamowana jak pasta do zębów – Jan Peszek w kampanii Muzeum Sztuki w Łodzi (wideo) [aktualizacja]

Jan Peszek w internetowych spotach reklamuje sztukę jak pastę do zębów, lek czy czekoladę. To druga odsłona rozpoczętej w kwietniu ogólnopolskiej kampanii Muzeum Sztuki w Łodzi. Hasło telewizyjnego spotu brzmi z kolei „Pointy nie będzie. Sztuka nie potrzebuje reklamy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 maja 2014

12 maja 2014