„Damie dam pierogi” – krakowska pierogarnia promuje się billboardami ze słynnymi dziełami sztuki
  • 0
  • 10
22.08.2019

„Damie dam pierogi” – krakowska pierogarnia promuje się billboardami ze słynnymi dziełami sztuki

W Krakowie działalność rozpoczęła Manufaktura Pieroga. W kampanii wprowadzającej ją na rynek wykorzystano znane dzieła sztuki, m.in. „Narodziny Wenus” Botticellego, „Szał uniesień” Podkowińskiego czy „Babie lato” Józefa Chełmońskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48381 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr S.

11 miesięcy temu

Fajne :-)

Piotr

1 miesiąc temu

@Piotr S.:
Też mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko.

Arian

1 miesiąc temu

Jestem skłonny twierdzić, że takie wykorzystanie dzieł sztuki może kogoś oburzyć a nawet obrazić (dobry gust?).

ja odbieram je jako zwyczajne pójście na łatwiznę.
1/10

22 sierpnia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 3
22.08.2019

Ewolucja, a nie rewolucja – zmiana roli działów marketingu w erze transformacji cyfrowej. Badanie Deloitte

Nieustannie rozwijają się technologie, zmieniają się preferencje konsumentów. Wszystko to sprawia, że biznes funkcjonuje dziś w erze klienta. Wpływa to na zmianę roli działów i dyrektorów marketingu. Jak wynika z polskiego badania „CMO Survey” przeprowadzonego przez Deloitte, dla 77 proc. szefów marketingu firm w Polsce priorytetem jest pozycjonowanie i strategia marki.