„Damie dam pierogi” – krakowska pierogarnia promuje się billboardami ze słynnymi dziełami sztuki
  • 0
  • 9
22.08.2019

„Damie dam pierogi” – krakowska pierogarnia promuje się billboardami ze słynnymi dziełami sztuki

W Krakowie działalność rozpoczęła Manufaktura Pieroga. W kampanii wprowadzającej ją na rynek wykorzystano znane dzieła sztuki, m.in. „Narodziny Wenus” Botticellego, „Szał uniesień” Podkowińskiego czy „Babie lato” Józefa Chełmońskiego.

Na ogrodzeniu Uzdrowiska Mateczny w stolicy Małopolski pojawiły się kreacje OOH promujące nowe miejsce na kulinarnej mapie Krakowa. Pierogarnia mieści się właśnie na terenie zabytkowego zespołu uzdrowiskowego. Sąsiaduje ono z jednym z najbardziej ruchliwych skrzyżowań w mieście.

Billboardy prezentują znane dzieła sztuki, na których pewne elementy zastąpiono pierogiem. I tak np. dama z obrazu Leonarda da Vinci trzyma go w objęciach zamiast gronostaja. Również koń z „Szału” Podkowińskiego i muszla z „Narodzin Wenus” Botticellego zastąpione zostały pierogiem.

  • 7

Reklamy, którymi promuje się krakowska pierogarnia Manufaktura Pieroga

Najwyraźniej jednak takie kreacje nie wszystkim przypadły do gustu. Nieznany sprawca czarną farbą zamalował nagość postaci na reklamach.

  • 3

Piotr S.

4 tygodnie temu

Fajne :-)

22 sierpnia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
22.08.2019

Ewolucja, a nie rewolucja – zmiana roli działów marketingu w erze transformacji cyfrowej. Badanie Deloitte

Nieustannie rozwijają się technologie, zmieniają się preferencje konsumentów. Wszystko to sprawia, że biznes funkcjonuje dziś w erze klienta. Wpływa to na zmianę roli działów i dyrektorów marketingu. Jak wynika z polskiego badania „CMO Survey” przeprowadzonego przez Deloitte, dla 77 proc. szefów marketingu firm w Polsce priorytetem jest pozycjonowanie i strategia marki.