Szlachetny smak piwa podkreślany w nowej reklamie marki Kasztelan
  • 1
  • 6
11.06.2021

Szlachetny smak piwa podkreślany w nowej reklamie marki Kasztelan

W najnowszym spocie marka Kasztelan (Carlsberg Polska) stara się pokazać bogactwo i pełnię smaku piwa Kasztelan Jasne Pełne. Robi to w nowoczesnych ujęciach i jeszcze bardziej metaforycznej formie niż dotychczas.

Szlachetny smak przybliżę waści – obiecuje Kasztelan, bohater marki. Zaprasza przy tym widzów w metaforyczną podróż przez świat piwa Jasnego Pełnego.

Reklama kontynuująca platformę kreatywną z 2020 r. ma podkreślać charakter marki: połączenie tradycji ze światem współczesnym, tym razem ze skupieniem się na smaku kasztelańskiego trunku. Jego bogactwo i charakter starano się zaakcentować tempem spotu, kolorystyką i sceną finałową.

Kasztelan Jasne Pełne warzone w Sierpcu dopiero od czerwca 2020 r. jest dostępne w całej Polsce.

Makroujęcia piwa zostały zaplanowane tak, aby harmonijnie i intrygująco łączyły się z ujęciami pędu i zbliżeń na konia Kasztelana. Koń w polskiej kulturze jest jednym ze zwierząt uważanych za najszlachetniejsze, a jednocześnie bliskie człowiekowi: piękne i porywające w swoim galopie. Dlatego tym razem jego rola była świadomie i celowo podkreślona.

Sięgnęliśmy po środki wyrazu filmowego dotychczas nieobecne w polskich reklamach piwa. Jest to więc spot innowacyjny, a jednocześnie kontynuujący to, co widzowie docenili w poprzednich odcinkach przygód Kasztelana. Końcowe hasło „(Szlachetnym smakiem) Racz się waść” jest transformacją hasła otwierającego nową platformę, czyli „Racz waść wpaść”. W ten sposób chcieliśmy skierować uwagę widzów w stronę smaku, utrzymując dowcipny, a jednocześnie staropolski styl wypowiedzi – komentuje Aleksandra Lipko-Kruk, menedżerka marki Kasztelan.

Dopełnieniem reklamy jest muzyka będąca unowocześnioną wersją muzyki klasycznej. Spot będzie szeroko promowany w kanałach telewizji ogólnopolskiej i w kanałach tematycznych. Reklamę będzie wspierać również komunikacja digitalowa.

Spot w reżyserii Szymona Pawlika wykreowała agencja Brainbox, producentem jest studio filmowe Dynamo. Za kamerą stanął Mateusz Dziekoński, a muzykę stworzył Marek Domański. Zakup mediów – dom mediowy Initiative.

  • 6
Szlachetny smak piwa podkreślany w nowej reklamie marki Kasztelan

Szlachetny smak piwa jasne pełne przybliża Kasztelan

Szlachetny smak piwa podkreślany w nowej reklamie marki Kasztelan
Szlachetny smak piwa podkreślany w nowej reklamie marki Kasztelan
Szlachetny smak piwa podkreślany w nowej reklamie marki Kasztelan
Szlachetny smak piwa podkreślany w nowej reklamie marki Kasztelan

11 czerwca 2021

  • 1
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2021

Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński

„Kabanosy dla wszystkich. Przekąski dla każdego” – to hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Tarczyński, rozpoczynającej się 11 czerwca. Najnowszy spot lidera kategorii kabanosów zrealizowany jest w filmowym stylu. Będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw Europy. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2021

Krzywe buraki dostały drugą szansę jako nowości od Lidla, Kotlina i Krakusa

Pod koniec ubiegłego roku Polskę obiegła wiadomość o krzywych burakach wyhodowanych przez rolnika spod Łęczycy. Warzywa wyrosły w nieidealnych proporcjach i z tego powodu nie zostały dopuszczone do ogólnej sprzedaży. Marki Kotlin i Krakus we współpracy z siecią Lidl odkupiły od rolnika ponad 200 ton surowca, z którego stworzyły dwa produkty: ketchup warzywny i koncentrat barszczu. Produkty dostępne będą w sieci Lidl od 10 czerwca.