Szlachetny smak piwa podkreślany w nowej reklamie marki Kasztelan
  • 1
  • 6
11.06.2021

Szlachetny smak piwa podkreślany w nowej reklamie marki Kasztelan

W najnowszym spocie marka Kasztelan (Carlsberg Polska) stara się pokazać bogactwo i pełnię smaku piwa Kasztelan Jasne Pełne. Robi to w nowoczesnych ujęciach i jeszcze bardziej metaforycznej formie niż dotychczas.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 czerwca 2021

  • 1
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2021

Muszkieterowie i kabanosy… nawet roślinne kabanosy. Kampania marki Tarczyński

„Kabanosy dla wszystkich. Przekąski dla każdego” – to hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Tarczyński, rozpoczynającej się 11 czerwca. Najnowszy spot lidera kategorii kabanosów zrealizowany jest w filmowym stylu. Będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw Europy. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2021

Krzywe buraki dostały drugą szansę jako nowości od Lidla, Kotlina i Krakusa

Pod koniec ubiegłego roku Polskę obiegła wiadomość o krzywych burakach wyhodowanych przez rolnika spod Łęczycy. Warzywa wyrosły w nieidealnych proporcjach i z tego powodu nie zostały dopuszczone do ogólnej sprzedaży. Marki Kotlin i Krakus we współpracy z siecią Lidl odkupiły od rolnika ponad 200 ton surowca, z którego stworzyły dwa produkty: ketchup warzywny i koncentrat barszczu. Produkty dostępne będą w sieci Lidl od 10 czerwca.