Szkolenie z Google Analytics od SemHouse pod koniec maja
  • 0
  • 1
11.05.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Szkolenie z Google Analytics od SemHouse pod koniec maja

To kolejne z cyklu całorocznych szkoleń. Tym razem szkolenie odbędzie się w Krakowie 25 maja. Jego celem jest zapoznanie uczestników z tematyką analityki internetowej i nauczenie obsługi programu Google Analytics, służącego między innymi do mierzenia skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych.
(Informacja promocyjna)

Od innych szkoleń Google Analytics nadchodzące wydarzenie różni się tym, że ma charakter wykładów połączonych z warsztatami, w ramach których uczestnicy nauczą się, jak:

  • poprawnie instalować kod śledzenia,
  • poruszać się po interfejsie,
  • tworzyć profile i filtry,
  • przyznawać i zabierać dostępy innym użytkownikom,
  • interpretować podstawowe metryki,
  • czytać podstawowe raporty,
  • śledzić cele, zdarzenia i transakcje e-commerce,
  • tworzyć raporty niestandardowe,
  • modyfikować standardowy kod,
  • mierzyć realny współczynnik odrzuceń,
  • tworzyć checklistę poprawnego wdrożenia.

Szkolenie skierowane jest do specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR, właścicieli firm, osób prowadzących strony, portale czy sklepy internetowe, osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z zakresu AdWords i podnieść swoje kwalifikacje.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie semhouse.pl.

Szkolenie poprowadzą Krzysztof Wroński i Krzysztof Marzec – specjaliści SEM i analityki internetowej, Certyfikowani Trenerzy Google AdWords.

(Informacja promocyjna)

 

8 maja 2015