Szkolenie z Google AdWords od SemHouse w połowie czerwca
  • 0
  • 1
3.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Szkolenie z Google AdWords od SemHouse w połowie czerwca

To kolejne z cyklu całorocznych szkoleń. Tym razem odbędzie się ono w Warszawie 18–19 czerwca. Jego celem jest zapoznanie uczestników z obsługą programu AdWords, a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.
(Informacja promocyjna)

Od innych szkoleń AdWords nadchodzące wydarzenie różni się tym, że ma charakter wykładów połączonych z warsztatami, w ramach których uczestnicy nauczą się, jak:

  • założyć konto,
  • zaplanować, stworzyć i monitorować kampanię,
  • ustawić konwersję,
  • stworzyć kampanie remarketingowe, wideo na YouTube i produktowe (Google Merchant Center),
  • analizować zaawansowane raporty,
  • optymalizować kampanie pod kątem założonego celu,
  • wykorzystywać zaawansowane narzędzie ułatwiające pracę.

Szkolenie skierowane jest do specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR, właścicieli firm, osób prowadzących strony, portale czy sklepy internetowe, osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z zakresu AdWords i podnieść swoje kwalifikacje.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie SemHouse.

Szkolenie poprowadzi Krzysztof Wroński – specjalista SEM i analityki internetowej, Certyfikowany Trener Google AdWords.
(Informacja promocyjna)

3 czerwca 2015

2 czerwca 2015