Szczęśliwe kury od Lubelli gwiazdami YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za maj 2021
  • 3
  • 1
16.06.2021

Szczęśliwe kury od Lubelli gwiazdami YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za maj 2021

W maju zestawienie YouTube Ads Leaderboard zdominowała reklama makaronu Lubella, w której pierwsze skrzypce grały szczęśliwe kury nioski z wolnego wybiegu. Na podium zestawienia znalazła się także reklama elektrycznego Opla Manta GSe. Trzeci wynik należał do klipu reklamującego ceremonię otwarcia UEFA Champions League.

W klipie Lubelli wystąpiły także członkinie zespołu muzycznego Jarzębina. Wykonały nową wersję piosenki „Coco Jamboo”, promując makarony marki, przy produkcji których wykorzystuje się jaja kur z wolnego wybiegu. Agencją kreatywną, która wyprodukowała klip, była agencja Feeders. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Na drugim miejscu w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w maju znalazło się wideo „Nasz pierwszy ElektroMod: premiera Opla Manta GSe” – reklama elektrycznego samochodu. W klipie występuje przodek Manty, czyli klasyczny model z lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku.

Ostatnie miejsce podium to „Marshmello x 2021 UEFA Champions League Final Opening Ceremony presented by Pepsi”. Reklama, w której wystąpił artysta oraz piłkarze (m.in. Lionel Messi i Paul Pogba), była elementem promocji ceremonii otwarcia finału UEFA Champions League w Porto. Produkcja powstała we współpracy z Pepsi. Za kreację odpowiada agencja We Are Social, zakup mediów należał do OMD.

Czwarte i piąte miejsce zestawienia to reklamy, których kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, a zakup mediów zrealizował dom mediowy Mediacom. W obu wypadkach była to reklama sieci komórkowej Play. Na czwartym miejscu uplasowało się wideo „Ciesz się rozrywką w domu z telewizją od Play. Netflix na 12 miesięcy w prezencie”, w którym wystąpiła aktorka Magdalena Różczka. Majową top 5 zamyka reklama, która znalazła się również w poprzednim zestawieniu. Mowa o wideo „Wyczuwasz promocje? W Play podwajamy gigabajty w każdym abonamencie!” z udziałem aktorki Anny Muchy.

O zestawieniu
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany na podstawie algorytmu, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube. Dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych w tym serwisie.

  • 1
YouTube Ads Leaderboard za maj 2021

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za maj 2021 prowadzi Lubella

 

16 czerwca 2021