- 2
- 1
„Szczęście sprzyja szukającym” – nowa kampania serwisu Gratka.pl
Grupa Morizon-Gratka wystartowała z kampanią wizerunkową serwisu Gratka.pl, pod hasłem „Szczęście sprzyja szukającym”. Celem jej jest pokazanie, że niezależnie od potrzeb, znalezienie idealnego miejsca do życia jest procesem szybkim, łatwym i przyjemnym.
Grupa Morizon-Gratka chce zachęcić osoby szukające nieruchomości do wzięcia spraw we własne ręce. Planowane działania pod hasłem „Szczęście sprzyja szukającym” obejmują m.in. emisję dwóch spotów o długości 15 sekund. Reklamy odwołują się do zróżnicowanych potrzeb osób poszukujących nowego mieszkania. Kluczowych może być wiele aspektów, w tym m.in. dogodna lokalizacja, odpowiedni metraż, rozkład, otoczenie itp.
– W naszych kreacjach opowiadamy historie dwóch par. Jedna z nich musi zmienić lokalizację mieszkania, ale sam wybór nowej nieruchomości to nie wszystko. Ważna jest lokalizacja z wygodnym dostępem do punktów usługowych, takich jak kawiarnia czy piekarnia. Ten przekaz adresowany jest także do singli. Drugą parą bohaterów są rodzice dorastającej córki. Pojawia się u nich potrzeba zmiany domu na większy, koniecznie z drugą łazienką – wyjaśnia Anna Juchimiuk, dyrektor marketingu, CMO w Grupie Morizon-Gratka.
Ogólnopolska kampania skierowana jest głównie do osób zainteresowanych kupnem, sprzedażą lub wynajmem nieruchomości. Obejmie działania w telewizji, radiu oraz promocję w internecie. Gratka obecna będzie również w formie plansz sponsorskich o długości 8 sekund. Plansze będzie można zobaczyć przy najchętniej oglądanych programach w stacjach telewizyjnych:
- TVN, TVN tematycznych,
- Polsat, Polsat tematycznych,
- stacjach TVP.
Spot radiowy Gratki o długości 15 sekund będzie można usłyszeć w RMF i stacjach należących do grupy RMF.
W ramach partnerstwa z grupą RASP prowadzone będą działania na stronach głównych Onet.pl. Wp.pl, Gazeta.pl. Gratka pokaże się na najbardziej widocznych formatach. Kampanię wzmocnią:
- szeroko zakrojone działania digital, display, w social mediach (Meta, TikTok, Pinterest, X, LinkedIn),
- współprace z portalami horyzontalnymi.
Gratka.pl promuje również swoją funkcjonalność w postaci interaktywnych map z danymi o okolicy
Dostarczają one szczegółowych informacji o atutach lokalizacji konkretnej oferty:
- usługach,
- szkołach,
- transporcie publicznym,
- wielu innych aspektach mających kluczowe znaczenie przy wyborze miejsca zamieszkania.
Poszukującym nieruchomości pomaga również konwersacyjny asystent AI, który uczy się i rozumie oczekiwania nabywców.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft. Dobór mediów powierzono agencji Sales and More. Realizacją i koordynacją kampanii zajmuje się zespół marketingu Grupy Morizon-Gratka.

Gratka.pl z kampanią „Szczęście sprzyja szukającym”