„Nie mieli szans” – spot kampanii społecznej „Tiry na tory” - Marketing przy Kawie
„Nie mieli szans” – spot kampanii społecznej „Tiry na tory”
  • 1
  • 1
12.12.2019

„Nie mieli szans” – spot kampanii społecznej „Tiry na tory”

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Tiry na tory”. W jej ramach Instytut Spraw Obywatelskich od 1996 r. domaga się zmniejszenia liczby tirów na polskich drogach poprzez zwiększenie przewozu towarów koleją.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55933 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 grudnia 2019