Szampańska noc z Moët & Chandon Rosé Impérial
  • 0
  • 1
16.10.2006

Szampańska noc z Moët & Chandon Rosé Impérial

Blisko 600 osób bawiło się równolegle w dwóch najpopularniejszych warszawskich klubach. W nocy z piątku na sobotę, w klubach Utopia i Cinnamon na imprezie „Double Bubble” pojawiło się wiele gwiazd, wśród nich aktorzy, przedstawiciele show biznesu, muzycy i wierni bywalcy obu klubów. Przy bąbelkach szampana Moët & Chandon Rosé Impérial bawili się: Rafał Mroczek, Michał Milowicz, Maria Wałęsa, Ola Kwaśniewska, Robert Kochanek, Rafał Maserak, Marek Włodarczyk, Wojtek Brzozowski, Aneta Piotrowska, Agata Passent, Wojtek Wieteska, Liroy, Skiba, Reni Jusis i wielu innych. Medialną atrakcją wieczoru stał się Rafał Mroczek, który kilka dni przed imprezą skręcił nogę i w piątek nie mógł już zatańczyć, ale pojawił się na imprezie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51046 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2006

Indesit Company przedłuża współpracę z domami mediowymi Carat i Initiative

Po intensywnym, trwającym trzy miesiące przetargu Indesit Company podjęło decyzję o przedłużeniu współpracy z dotychczasowymi domami mediowymi Carat dla Europy Wschodniej i Zachodniej oraz Initiative dla Wspólnoty Niepodległych Państw. Carat Global Management w Londynie będzie natomiast zarządzać i koordynować wszelkie działania mediowe w obu regionach. Poza Caratem i Initiative do przetargu zaproszone zostały również domy mediowe MEC i PHD.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2006

Ruszaj po zdrowie z Marwitem

Startuje ogólnopolska promocja dla konsumentów świeżych soków firmy Marwit pod hasłem „Ruszaj po… zdrowie!”. Kampania ma na celu budowę wizerunku marki Marwit, lidera rynku świeżych soków owocowo-warzywnych oraz wsparcie sprzedaży. Za koncepcję, kompleksowe przygotowanie i realizację kampanii odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing, która po sukcesie poprzedniej akcji realizowanej dla tej marki pod hasłem „Tydzień zdrowia”, została poproszona o przeprowadzenie tegorocznej edycji.