Szalony Kapelusznik, Alicja i Ojciec Chrzestny w kampanii Empik.com
  • 2
  • 2
13.09.2017

Szalony Kapelusznik, Alicja i Ojciec Chrzestny w kampanii Empik.com

W nowej kampanii Empik.com sięga po znane dzieła i bohaterów ze świata kultury i rozrywki. Chce w ten sposób opowiedzieć o własnej ofercie i o nowych kategoriach produktowych dostępnych online.

Kampania ma przekonać konsumentów, że Empik.com to nie przedłużenie stacjonarnych salonów, powielające ich ofertę. Można kupić tu książki, filmy, muzykę, gry itp., oferowane także w sklepach stacjonarnych. W kanale internetowym dostępne są jednak również produkty z kategorii dom i ogród, zdrowie i uroda oraz artykuły dziecięce, w tym zabawki.

Działania będą realizowane do 22 października. Promują 4 kategorie produktowe: dziecko, zabawki, zdrowie i uroda, dom i ogród, a także informują o zaletach zakupów online.


– Pomysł opiera się na połączeniu dwóch światów: kultury i rozrywki z codziennością. Postacie pojawiające się w spotach są widzowi doskonale znane z ekranu kina czy z kart powieści. My umieszczamy je jednak w nowych życiowych sytuacjach, w których, jak pokazują zrealizowane filmy, doskonale się odnajdują
– mówi Rafał Raś, deputy creative director w agencji Grey.

W spotach telewizyjnych w pierwszym etapie kampanii zobaczymy zatem Szalonego Kapelusznika z „Alicji w Krainie Czarów” parzącego kawę w ekspresie oraz Emilię Korczyńską z „Nad Niemnem” cierpiącą z powodu niezapomnianego globusa. W drugim etapie Ojciec Chrzestny będzie zamawiał perfumy.

Działania prowadzone są w telewizji, Internecie (m.in. YouTube, Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl) oraz na outdoorze. W największych miastach w Polsce reklamy są eksponowane na citylightach na przystankach autobusowych. W Warszawie wykorzystano również citylighty przy wejściu do metra, metroboardy, backlighty pod rotundą i niestandardowe naklejki w metrze na peronach.

Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Grey. Reżyserem spotu jest Martyna Iwańska, a producentem dom produkcyjny Bomaye. Postprodukcją zajęło się studio Miło, dźwiękiem – studio Głośno. Planowanie i zakup mediów – MEC.

  • 2
Reklama

13 września 2017

Czytaj także
Reklama
Czytaj także
Reklama