Sytuacja branży komunikacji marketingowej po pierwszym miesiącu pandemii. Ankieta IAA Polska
  • 0
  • 1
14.04.2020

Sytuacja branży komunikacji marketingowej po pierwszym miesiącu pandemii. Ankieta IAA Polska

Między 26 marca a 2 kwietnia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zapytało członków i sympatyków organizacji o wyzwania, którym musieli stawić czoło w minionych tygodniach. Reklamodawcy, przedstawiciele mediów, agencji mediowych i reklamowych wypowiedzieli się na temat różnych obszarów, m.in. planowania, organizacji pracy i oczekiwań wobec rządu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2020

9 kwietnia 2020