System GoldenEar 24 w ofercie Internet Media Services
  • 0
  • 1
6.08.2008

System GoldenEar 24 w ofercie Internet Media Services

Internet Media Services oferuje swoim klientom usługę audiomarketingu w miejscu sprzedaży. System GoldenEar 24 monitoruje poziom głośności dźwięku emitowanych reklam programów muzycznych i reklam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2008

Agencje PR w internecie – raport NewsPoint

NewsPoint przygotował kolejny już raport na temat wizerunku agencji public relations w internecie. W rankingu uwzględniono 31 znanych i najczęściej wymienianych w mediach online agencji PR działających na polskim rynku. Analiza ilościowa objęła publikacje ukazujące się w portalach i serwisach internetowych w okresie od 1 stycznia 2008 r. do 30 czerwca 2008 r. Pierwsze 5 miejsc w rankingu przypadło kolejno agencjom: ComPress (284 publikacje), OnBoard PR (249), Euro RSCG Sensors (211), Edelman (207) i Ciszewski PR (206).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2008

Kioski multimedialne w ofercie Livingston

Livingston, firma specjalizująca się w wypożyczaniu sprzętu informatycznego i multimedialnego, poszerza swoją ofertę o wynajem info-kiosków. Nowa usługa skierowana jest przede wszystkim do agencji reklamowych i eventowych oraz wystawców indywidualnych, którzy chcą zapewnić większą atrakcyjność i interaktywność w kontakcie z klientem podczas targów oraz wszelkiego rodzaju imprez. Jedną z pierwszych firm, która skorzystała z oferty była agencja reklamowa Peppermint.