Syreny marek
  • 0
  • 1
26.10.2006

Syreny marek

masz, ’Syreny marek’ – marketing do młodzieży, „Wirtualne Media”, 26.10.2006

Najnowsze badanie Starcom MediaVest i koncernu mediowego CNET rzuca nowe światło na interesującą i cenną grupę konsumentów – młodzież. I choć wnioski bezpośrednio dotyczą społeczeństwa amerykańskiego, wiele z nich można bez obawy przenieść na rynek polski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Ledwall Tour 2006 – ściana z przyszłością

Okres największego ruchu przedświątecznego jest doskonałą okazją do wzmocnienia aktywności reklamowej. Jednak dotychczasowe formy reklamy w ogólnym przesycie przestały być atrakcyjne dla potencjalnego konsumenta, co każe zadawać pytania o skuteczność dobrze już znanych nośników. Odpowiedzią może być Ledwall, czyli nowy mobilny nośnik Digital Signage, który w listopadzie i grudniu zawita do największych centrów handlowych w Polsce.

25 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2006

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie podpisał Europejską Kartę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Browary Polskie, organizacja zrzeszająca producentów reprezentujących ponad 90 proc. rynku piwa w Polsce, podpisała dziś w Warszawie Europejską Kartę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (European Road Safety Charter). Karta została podpisana przez Dyrektor Biura ZPPP Browary Polskie, Danutę Gut i Stine Jensen, Menedżera Projektu Europejskiej Karty.