Synoptis Pharma rozstrzyga przetarg mediowy - Marketing przy Kawie
Synoptis Pharma rozstrzyga przetarg mediowy
  • 0
  • 1
2.09.2024

Synoptis Pharma rozstrzyga przetarg mediowy

Agencja Dentsu X (Dentsu Polska) wygrała przetarg producenta farmaceutycznego Synoptis Pharma. Agencja zajmie się obsługą mediową nowego produktu w portfolio firmy – Paramig Fast i Paramig Fast Junior.

– Przygotowana przez zespół Dentsu X oferta przewyższała założenia z briefu. Otrzymaliśmy bardzo dobrą analizę rynku, konkurencji i strategii. Widzimy ponadprzeciętną znajomość rynku OTC, w tym segmentu leków przeciwbólowych, bardzo atrakcyjną egzekucję mediową i ogromne zaangażowanie zespołu (…) – komentuje Natalia Popławska-Misz, starszy kierownik produktów z Synoptis Pharma.

Działania agencji obejmą kanały komunikacji offline, w tym telewizję oraz digital.

Umowa ma charakter długofalowy.

  • 1
Dentsu X wygrywa przetarg Synoptis Pharma

Dentsu X wygrywa przetarg Synoptis Pharma

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 września 2024

1 września 2024