- 0
- 5
Sylwia Butor nową ambasadorką marki Garnier. Promuje serum Garnier Vitamin C+
Modelka i influencerka Sylwia Butor będzie prezentować, jakie efekty pozwoliła jej uzyskać udoskonalona formuła serum Garnier Vitamin C+. Ta kampania to dopiero początek dłuższej współpracy, która potrwa do końca 2025 r.
Na swoich kanałach w mediach społecznościowych Sylwia Butor dzieli się różnymi aspektami swojego życia. Sporo uwagi poświęca tematyce beauty. Bazuje przy tym nie tylko na własnych testach. Współpracuje również z cenionymi wizażystami i wizażystkami w życiu zawodowym. Na podstawie wiedzy i praktyki poleca obserwującym najlepsze rozwiązania, które udało jej się odkryć w tym zakresie.
– Sylwia Butor to inspirująca kobieta, która nieprzypadkowo jest nazywana polską it-girl. Jej autentyczność przyciągnęła setki tysięcy osób w mediach społecznościowych. Jednocześnie jej urodowe wybory chwalą nie tylko obserwatorki, ale również redaktorki z cenionych magazynów. Wniosła zupełnie nową jakość, która doskonale współgra z tym, co stoi za naszym nowym Garnier Vitamin C+ serum na przebarwienia. Chcemy, żeby z naszą pomocą można było pielęgnować zarówno cerę, jak i naturalność. Dokładnie tak, jak robi to Sylwia – podsumowuje Karolina Szczepanowska, advocacy brand manager Garnier Skincare Hub Poland & Baltics.
Jednocześnie Zuzanna Radys, brand manager Garnier Skincare Hub Poland & Baltics podkreśla, że cała seria Garnier Vitamin C jest ważna dla marki. Pochodzące z niej serum to światowy bestseller. Jego nowa wersja ma formułę zawierającą opatentowany składnik, Melasyl, który jest rezultatem osiemnastu lat badań.
Kampania startuje 27 lutego i potrwa do 1 maja

Sylwia Butor nową ambasadorką marki Garnier
Autorem kampanii nowej odsłony serum Garnier Vitamin C+ jest Łukasz Pęcak. Fotograf ma wieloletnie doświadczenie reklamowe w branżach beauty i fashion. Nad kampanią pracowali: dom produkcyjny Prodigious, agencja kreatywna Publicis, agencja reklamowa Wavemaker oraz agencja advocacy Enyo.
Efekty będą widoczne w punktach sprzedaży online i offline, a także w mediach społecznościowych. Kampania dystrybuowana będzie w digitalu, OOH, prasie oraz punktach sprzedaży.
– Pierwsza moja myśl po tym, jak dowiedziałam się o współpracy z marką Garnier, to flashback do sytuacji sprzed kilkunastu już lat. Wtedy twarzą Garnier była Anna Przybylska. Pamiętam jak dziś tę współpracę, podczas której Ania zmieniła kolor włosów na blond. Byłam pod wrażeniem tej metamorfozy i obserwowałam to bacznie jako fanka jej urody. Miałam wtedy około 18 lat, kończyłam szkołę. Kompletnie nic, nawet moje marzenia nie zapowiadały tego, że kiedyś to ja dostanę taka propozycję – podsumowuje współpracę Sylwia Butor.
- 4