Świeża Bazylia PR dla Procter&Gamble
  • 0
  • 1
17.01.2007

Świeża Bazylia PR dla Procter&Gamble

Po zakończonym sukcesem pierwszym roku współpracy, Procter & Gamble przedłużyło umowę na kompleksową obsługę public relations czterech marek działu Fabric&Home Care.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2007

Blisko 250 inicjatyw przyjętych do konkursu "Orlen. Bezpieczne Drogi"

Organizatorzy programu „ORLEN. Bezpieczne drogi” zakończyli przyjmowanie zgłoszeń do Konkursu Inicjatyw w edycji 2006. Do konkursu wpłynęło 246 akcji na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego. Jest to wynik, który świadczy o dużym zaangażowaniu społeczeństwa w rozwiązywanie jednego z najważniejszych problemów społecznych w Polsce. Najwięcej inicjatyw zgłoszono z województw: mazowieckiego (36), małopolskiego (27) oraz wielkopolskiego (25).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2007

Biznes Truck - nowy tytuł w portfolio Grupy Wydawniczej Trader.com

17 stycznia 2007 na rynku periodyków motoryzacyjnych pojawił się nowy, ogólnopolski tytuł BIZNES TRUCK - dwutygodnik ogłoszeniowy poświęcony samochodom użytkowym i maszynom. Jest to kolejna, piąta już propozycja grupy wydawniczej Trader.com (POLSKA), pierwsza tak ściśle sprofilowana. Cztery pozostałe tytuły to również czasopisma branżowe. AutoBit i AutoBiznes to ogłoszeniowe tygodniki motoryzacyjne. Nieruchomości Warszawa i Okolice oraz Nieruchomości Wrocław i Okolice zawierają oferty z rynku nieruchomości.