Święta w oczach internautów
  • 0
  • 1
4.12.2008

Święta w oczach internautów

Znakomita większość  (80%) użytkowników Internetu twierdzi, że przedświąteczne działania marketingowe zaczynają się za wcześnie, z czego 68% respondentów uznało początek grudnia za najlepszy czas na rozpoczęcie wszelakich działań marketingowych związanych ze Świętami Bożego Narodzenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54816 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 grudnia 2008

3 grudnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2008

"Równe prawa" - kampania Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji

Przekazaniem w dniu 2 grudnia br., na ręce Premiera RP, Donalda Tuska, projektu „Ustawy o wyrównywaniu szans osób z niepełnosprawnością”, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji zainaugurowało kampanię społeczną „Równe prawa”. Ma ona na celu pokazanie jak ważne dla Polaków z niepełnosprawnością jest wprowadzenie tego aktu prawnego. W akcję zaangażowały się agencje: Leo Burnett (kreacja), Starlink (planowanie mediów) i AMS S.A. (outdoor). Patronami są: „Newsweek Polska” i „Dziennik”