Święta, to znaczy ludzie – kampania świąteczna HalfPrice
  • 1
  • 26
7.12.2022 Aktualizacja:

Święta, to znaczy ludzie – kampania świąteczna HalfPrice

W nowej kampanii miejsce modeli i influencerów zajęli pracownicy sklepów oraz biura HalfPrice. Wcielili się w role łowców okazji – głównego konceptu komunikacji marki. Pokazują, że łowiąc okazje w sklepach sieci, można poczuć się swobodnie, wyrażać siebie, a przy tym dobrze się bawić.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2022

„Kryzysometr” – inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok

Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 r. Szacują prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2023 r. znalazły się niestabilność gospodarcza i inflacja, wskazywane przez niemal dwóch na trzech badanych.