Święta i postanowienia noworoczne. Wydatki reklamowe w grudniu 2017 r. według IMM
  • 0
  • 12
10.01.2018

Święta i postanowienia noworoczne. Wydatki reklamowe w grudniu 2017 r. według IMM

Ostatni miesiąc 2017 r. upłynął pod znakiem kampanii skoncentrowanych na motywach związanych z okresem świątecznym oraz postanowieniami noworocznymi. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w grudniu w wybranych branżach: farmaceutycznej, finansowej, handlowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50885 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 stycznia 2018

9 stycznia 2018