Czy święta mogą być dla karpi wesołe? Compassion Polska w kampanii „Przerybane” wzywa do zmiany podejścia do ryb
  • 1
  • 1
2.12.2020

Czy święta mogą być dla karpi wesołe? Compassion Polska w kampanii „Przerybane” wzywa do zmiany podejścia do ryb

Compassion Polska rozpoczęło kampanię „Przerybane”. Zwraca w niej uwagę na to, że ryby to inteligentne oraz wrażliwe stworzenia, które odczuwają ból. Organizacja zachęca do zmiany podejścia do ryb i rezygnacji z zakupu żywego karpia na święta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2020

1 grudnia 2020