- 3
- 5
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
Marka Oshee Sparkling zorganizowała premierę na Times Square w Nowym Jorku. Moment zbiegł się z występami Igi Świątek, ambasadorki marki, w wielkoszlemowym US Open.
Oshee Sparkling to nowa, gazowana odsłona napojów Oshee Vitamin Water. Kampania reklamowa rozpoczęła się na Times Square w Nowym Jorku.
– W dobie zdobywających coraz większą popularność reklam typu fake OOH autentyzm i innowacyjność przekazu to fundament kampanii. Takie podejście nam przyświecało podczas tworzenia koncepcji premiery Oshee Sparkling. Times Square to serce globalnej komunikacji, miejsce, gdzie miliony ludzi codziennie doświadczają nowych trendów i innowacji. […] Ponadto sam czas i wybrana lokalizacja nie są przypadkowe. To właśnie w Nowym Jorku trwa US Open, w którym udział bierze nasza ambasadorka, Iga Świątek – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO Oshee.
W ramach kampanii zrealizowano również spoty reklamowe oraz sesję zdjęciową w Japonii.
Kampania promocyjna obejmuje szeroką kampanię digital, emisje spotów w kinach, reklamy na nośnikach OOH oraz DOOH. Wsparcie działań PR realizuje agencja Garden Of Words. Za realizację kreacji, spotów oraz zdjęć w Japonii odpowiadają:
- kreacja – agencja Lemon i dział marketingu Oshee,
- spot – Jakub Wójcik, Mikołaj Piwowarski,
- zdjęcia: Karol Gustaw Małecki,
- animacje 3D: Jakub Pawłowski oraz dział marketingu Oshee.
Wsparcie digitalowe zapewnia agencja MediaHub, a reklamy DOOH Screen Network.
- 5