Oshee Sparkling – premiera na Times Square - Marketing przy Kawie
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
  • 3
  • 5
29.08.2024

Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square

Marka Oshee Sparkling zorganizowała premierę na Times Square w Nowym Jorku. Moment zbiegł się z występami Igi Świątek, ambasadorki marki, w wielkoszlemowym US Open.

Oshee Sparkling to nowa, gazowana odsłona napojów Oshee Vitamin Water. Kampania reklamowa rozpoczęła się na Times Square w Nowym Jorku.

– W dobie zdobywających coraz większą popularność reklam typu fake OOH autentyzm i innowacyjność przekazu to fundament kampanii. Takie podejście nam przyświecało podczas tworzenia koncepcji premiery Oshee Sparkling. Times Square to serce globalnej komunikacji, miejsce, gdzie miliony ludzi codziennie doświadczają nowych trendów i innowacji. […] Ponadto sam czas i wybrana lokalizacja nie są przypadkowe. To właśnie w Nowym Jorku trwa US Open, w którym udział bierze nasza ambasadorka, Iga Świątek – mówi Tadeusz Czarniecki, CMO Oshee.

W ramach kampanii zrealizowano również spoty reklamowe oraz sesję zdjęciową w Japonii.

Kampania promocyjna obejmuje szeroką kampanię digital, emisje spotów w kinach, reklamy na nośnikach OOH oraz DOOH. Wsparcie działań PR realizuje agencja Garden Of Words. Za realizację kreacji, spotów oraz zdjęć w Japonii odpowiadają:

  • kreacja – agencja Lemon i dział marketingu Oshee,
  • spot – Jakub Wójcik, Mikołaj Piwowarski,
  • zdjęcia: Karol Gustaw Małecki,
  • animacje 3D: Jakub Pawłowski oraz dział marketingu Oshee.

Wsparcie digitalowe zapewnia agencja MediaHub, a reklamy DOOH Screen Network.

  • 5
Oshee Sparkling w Nowym Jorku

Oshee Sparkling w Nowym Jorku

Oshee Sparkling – sesja zdjęciowa w Japonii

Sesja zdjęciowa w Japonii

Oshee Sparkling – sesja zdjęciowa w Japonii
Oshee Sparkling – sesja zdjęciowa w Japonii
Oshee Sparkling – sesja zdjęciowa w Japonii

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 sierpnia 2024