- 1
- 1
Światłowód przez pół roku za darmo w nowej kampanii Netii
17 lutego ruszyła nowa odsłona „olimpijskiej” kampanii Netii. Operator promuje światłowód o prędkości do 2 Gb/s przez 6 miesięcy za 0 zł.
Kampania jest kontynuacją platformy komunikacyjnej Netii nawiązującej do mitologii greckiej. Firma promuje w niej specjalne ceny szybszych opcji dostępu do internetu w technologiach światłowodowych z 6-miesięcznym okresem abonamentu za 0 zł.
Reklamy emitowane są:
- w stacjach telewizyjnych,
- na nośnikach reklamy zewnętrznej,
- w digitalu: na YouTube, TikToku i kanałach Meta.
Spoty w wersjach 15- i 6-sek. pojawiają się na YouTube, TikToku oraz w serwisach należących do Mety. Kampania telewizyjna potrwa do 30 marca. W jej ramach emitowane są 30- i 15-sek. spoty na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery.
Reklamy, wykorzystujące tę samą platformę komunikacyjną z boginią Netią, będzie można też zobaczyć na tyłach autobusów komunikacji miejskiej w kilkunastu miastach.
Za koncept kreatywny i przygotowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna Content Invest (wcześniej Red8) z Grupy Dentsu. Zakup mediów – dom mediowy Iprospect (Grupa Dentsu) oraz Essencemediacom (działania online).

Netia promuje światłowód w kolejnej kampanii z boginią Netią