Świąteczna reklama Microsoftu – smutna i odstręczająca czy trafna i na czasie? - Marketing przy Kawie
Świąteczna reklama Microsoftu – smutna i odstręczająca czy trafna i na czasie?
  • 2
  • 2
28.12.2020

Świąteczna reklama Microsoftu – smutna i odstręczająca czy trafna i na czasie?

Na początku grudnia Microsoft opublikował swoją świąteczną reklamę „Find Your Joy (A Dog’s Dream)”. Zamknięci w domu członkowie rodziny niezwykle intensywnie korzystają z gier i innych programów firmy. Ich pies Rufus bardzo chciałby również uczestniczyć w tak angażujących aktywnościach. Zapada w drzemkę i…

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 grudnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
28.12.2020

Cannual Report 2020 – raport sieci niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych WeCan

Szósta edycja raportu pokazuje, że stabilna ekspansja na rynkach reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej była kontynuowana w 2019 r. Zaowocowała ogólnym wzrostem o 9,8% i osiągnęła poziom 15,2 mld euro netto, jeśli chodzi o łączną wartość wydatków. Widać było dynamiczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową i stopniowe przejmowanie rynku z rąk telewizji. Jednak na skutek wybuchu pandemii Covid-19 zaburzenia były odczuwalne nawet na najbardziej stabilnych rynkach.

27 grudnia 2020

26 grudnia 2020