- 1
- 4
Świąteczna kampania Ikei podkreśla radość ze wspólnych spotkań
Celem kampanii jest pokazanie, jak można budować świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej. Spot podkreśla radość płynącą z chwil spędzonych razem z bliskimi i przyjaciółmi.
Reklamę „Radość na święta i na co dzień” można obejrzeć w telewizji, internecie oraz w wybranych kinach w dwóch wersjach: 30- i 60-sekundowej. Wykorzystano w niej piosenkę „Kiss a Dream” autorstwa Las Vegas Big Band.
Powszechnie wiadomo, że domowe zwierzaki, także jamnik – bohater spotu, są prawdziwe w swoich uczuciach. Uświadamiają nam, jak ważna jest potrzeba bliskości.
– Spot pokazuje to, co znamy z opowiadań i tysięcy zdjęć od naszych klientów: fotele i inne meble IKEA stają się ulubionymi miejscami dla ich pupili. Zwierzaki mieszkają w ponad połowie polskich rodzin. W najszczerszy sposób pokazują swoje szczęście i smutek, a my przeżywamy je razem z nimi. Cieszymy się, że nasze produkty tworzą atmosferę bliskości i radości w domach wielu ludzi, zarówno na święta, jak i na co dzień – mówi Karolina Szabłowska kierowniczka ds. komunikacji marketingowej IKEA Retail.
Marka przygotowała konkurs dla właścicieli zwierząt
Zachęca ich do dzielenia się zdjęciami, na których widać produkty marki jako ulubione miejsca odpoczynku ich zwierząt. Można wygrać m.in. kartę upominkową na zakupy w sklepach sieci o wartości 500 zł. Konkurs dla klubowiczów potrwa od 12 listopada do 16 grudnia. Aby wziąć udział, należy:
- zrobić zdjęcie,
- kupić w dowolny produkt sieci w czasie trwania konkursu,
- wypełnić formularz konkursowy, który dostępny będzie wkrótce na stronie firmy.
Za adaptację spotu i kreację kampanii odpowiada agencja VML, część digitalową – Wavemaker. Przy kampanii marka współpracuje również z wybranymi influencerami. Na swoich kontach w social mediach będą oni prezentować świąteczne kolekcje.
- 4