Świat widziany oczami kota
  • 0
  • 1
21.09.2011

Świat widziany oczami kota

Bohaterem jesiennej kampanii marki Friskies jest Le Bobo – kot fotograf, który zachęca miłośników zwierząt do poznania świata z kociej perspektywy. Zdjęcia wykonane przez wyjątkowego artystę można będzie oglądać od 24 września w Pasażu Wiecha w Warszawie. Również inne domowe koty mogą zacząć robić zdjęcia – jeśli ich właściciele otrzymają specjalne aparaty Pet’s Eye View w rozpoczętym już konkursie marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.09.2011

Polacy coraz chętniej kupują grupowo

Rynek zakupów grupowych w Polsce będzie systematycznie rósł. Polacy są zainteresowani kupowaniem w tym systemie nie tylko usług, ale i produktów z różnych kategorii – wynika ze wspólnego badania ARC Rynek i Opinia oraz IRC „Zakupy grupowe”. Swoją przygodę z zakupami grupowymi większość Polaków rozpoczęła dopiero w tym roku, mając na koncie jedną, dwie transakcje. Najpopularniejszym serwisem w tym kanale sprzedaży jest Groupon.