- 0
- 3
Swanski w świątecznej kampanii whiskey Jameson
Jameson Irish Whiskey w kampanii świątecznej nawiązało współpracę z artystą street artu Swanskim. Zaprojektował on opakowanie świąteczne, ozdabiając je specjalnie stworzonym dla marki wzorem. Zilustrował nim charakter i historię tej irlandzkiej whiskey.
Beczka kołysząca się na morskich falach, kliper, dłonie w uścisku, głowa ryby, to wszystko elementy z historii marki, które artysta wykorzystał w projekcie. – Dostałem intrygujące zadanie graficznego zilustrowania historii Jamesona. Lubię tego rodzaju wyzwania. Stworzyłem specjalnie dla marki prace we własnym artystycznym języku i tak powstała wyjątkowa edycja opakowań z „patternem” mojego autorstwa. Myślę, że na tym nie koniec i że w ramach współpracy z marką Jameson będą powstawać kolejne prace i grafiki – wyjaśnia sam autor, Paweł Swanski.
W ramach strategii komunikacyjnej marki „Szukaj swoich” świąteczne opakowania oprócz whiskey zawierają także dwie miniaturki kraftowych wersji starzonych w beczkach po piwie: Jameson IPA i Stout Editions.
Wprowadzeniu świątecznych opakowań towarzyszy kampania prowadzona w kanałach cyfrowych marki.
Wyświetl ten post na Instagramie
Spot promujący markę przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Współpraca z ambasadorem odbywa się w ramach strategii komunikacyjnej marki „Szukaj swoich”, która wystartowała pod koniec 2021 r.
- 3