Swanski w świątecznej kampanii whiskey Jameson
  • 0
  • 3
21.12.2022

Swanski w świątecznej kampanii whiskey Jameson

Jameson Irish Whiskey w kampanii świątecznej nawiązało współpracę z artystą street artu Swanskim. Zaprojektował on opakowanie świąteczne, ozdabiając je specjalnie stworzonym dla marki wzorem. Zilustrował nim charakter i historię tej irlandzkiej whiskey.

Beczka kołysząca się na morskich falach, kliper, dłonie w uścisku, głowa ryby, to wszystko elementy z historii marki, które artysta wykorzystał w projekcie. – Dostałem intrygujące zadanie graficznego zilustrowania historii Jamesona. Lubię tego rodzaju wyzwania. Stworzyłem specjalnie dla marki prace we własnym artystycznym języku i tak powstała wyjątkowa edycja opakowań z „patternem” mojego autorstwa. Myślę, że na tym nie koniec i że w ramach współpracy z marką Jameson będą powstawać kolejne prace i grafiki – wyjaśnia sam autor, Paweł Swanski.

W ramach strategii komunikacyjnej marki „Szukaj swoich” świąteczne opakowania oprócz whiskey zawierają także dwie miniaturki kraftowych wersji starzonych w beczkach po piwie: Jameson IPA i Stout Editions.

Wprowadzeniu świątecznych opakowań towarzyszy kampania prowadzona w kanałach cyfrowych marki.

Spot promujący markę przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Współpraca z ambasadorem odbywa się w ramach strategii komunikacyjnej marki „Szukaj swoich”, która wystartowała pod koniec 2021 r.

  • 3
Swanski dla whiskey Jameson

Swanski dla whiskey Jameson

Swanski dla whiskey Jameson

HyperFocal: 0

Swanski dla whiskey Jameson

HyperFocal: 0

20 grudnia 2022

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2022 Artykuł Partnera

Etapy Google Ads i pozycjonowania stron – główne działania istotne dla Twojego biznesu

Prowadzenie własnego biznesu w świecie online to nie lada wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Nie ma się czemu dziwić, przecież o swoją działalność dba się niczym o dziecko. Aby firma odniosła upragniony sukces trzeba w to włożyć mnóstwo czasu, cierpliwości oraz nakładu finansowego. Tylko wtedy można liczyć, że włożone w rozwój czynniki zwrócą się ze zdwojoną siłą. Aktualnie obserwuje się niesamowity rozkwit całej branży e-commerce. Możemy pokusić się o stwierdzenie, że prowadzenie działalności internetowej to w dzisiejszych czasach must have każdego przedsiębiorcy chcącego odnieść wymarzony sukces. Pojawia się zatem jedno zasadnicze pytanie, a mianowicie co zrobić, aby klienci kupowali właśnie u Ciebie? Jak ich zachęcić, a przede wszystkim jak zaistnieć wśród konkurencji obserwującej każdy Twój ruch? Odpowiedź na nurtujące pytania znajdziesz poniżej!