Św. Mikołaj czeka na listy w świątecznej loterii Mattel (wideo)
  • 2
  • 0
14.11.2012

Św. Mikołaj czeka na listy w świątecznej loterii Mattel (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa loteria „List do Mikołaja”, promująca zabawki marki Mattel. Akcja ma na celu zwiększenie sprzedaży w czasie kluczowym dla firmy. Promocja potrwa do końca roku.

Aby wziąć udział w promocji, należy napisać z dzieckiem list do św. Mikołaja (www.listdomikolaja.pl), kupić produkt firmy Mattel (wartość produktu nie ma znaczenia) i zarejestrować paragon za pośrednictwem strony internetowej.

Promocję wspiera kampania reklamowa skierowana do dzieci i rodziców. Spoty będą wyświetlane w Polsacie, TV Puls, Cartoon Network, Mini Mini, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, Jim Jam oraz Nickelodeonie po świątecznych reklamach Mattel.

Działania reklamowe będą prowadzone także w Internecie (w tym w social media) oraz poprzez materiały POS i kody QR w sklepach oferujących produkty marki Mattel.

Autorami koncepcji kreatywnej, kreacji graficznych i strony internetowej promocji, a ponadto producentami aplikacji oraz animacji na potrzeby kampanii telewizyjnej są agencje Vacaloca oraz Nano. Zakup mediów – dom mediowy Carat oraz agencja interaktywna Hypermedia Isobar. Nad organizacją loterii czuwa agencja marketingu taktycznego First Line Polska.

  • 2
Reklama

14 listopada 2012

Reklama
Reklama