Surfujące dzieci
  • 0
  • 1
26.09.2006

Surfujące dzieci

Kotki, chomiki, baloniki, czerwony kapturek – hasła z pozoru niewinne. Tymczasem wystarczy jedno kliknięcie i Twoje dziecko znajdzie się oko w oko z przemocą, pornografią, rasizmem, ksenofobią. Kampania społeczna przygotowana przez Fundację Dzieci Niczyje (FDN) oraz Naukową i Akademicką Sieć Komputerową (NASK) we współpracy z McCann-Erickson ma uświadamiać rodziców i uczyć dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2006

"Pozycja obowiązkowa" - kampania promocyjna księgarni Kapitałka dla studentów

W październiku br. księgarnia Kapitałka planuje akcję promocyjną, w ramach której studenci będą mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty rabatowej na zakup podręczników akademickich (rabat udzielany na podstawie legitymacji studenckiej), a także innych książek. Specjalnie z myślą o studentach zostanie przygotowany kupon rabatowy, na podstawie którego będą oni mogli kupować książki i podręczniki w niższej cenie. Kupon będzie dołączony do indeksów uniwersytetu w Poznaniu, a także do indeksów wyższych uczelni prywatnych o profilach humanistycznych.