- 1
- 4
Superprzedsiębiorcy bohaterami rysunkowej reklamy Nest Banku
Kampania reklamowa Nest Banku to pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej. Przedstawia superprzedsiębiorców w walce ze złymi kosztami.
Kampania pod hasłem „Siła Przedsiębiorców” przedstawia polskich przedsiębiorców jako superbohaterów. Spot utrzymany jest w konwencji dynamicznych animacji 2D i 3D. Kolorystyka całości nawiązuje do identyfikacji wizualnej banku zaprezentowanej w ubiegłym roku.
W spocie obserwujemy walkę przedsiębiorcy z niespodziewanymi przeciwnikami: płatnym kontem, płatną kartą i płatnym przelewem. Bohater ma jednak w swoim arsenale Nest Bank – supermoc w biznesie, która pozwala mu zwalczyć niepotrzebne koszty bezwarunkowo i na stałe.
– Nasza kampania jest hołdem dla zaradności i pracowitości. Przedsiębiorcy to prawdziwi twardziele i twardzielki, którzy walczą ze złymi przepisami, bezlitosnymi urzędami i podatkami. Stąd pomysł, żeby narrację prowadzić w stylu popularnych serii o superbohaterach – mówi Bartosz Dziendziel.
Kreację spotu stworzyła Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Produkcją zajęło się studio Orka. Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w internecie, w tym w serwisach VOD i YouTube.
- 4