Superman pije mleko z polskimi dziećmi
  • 0
  • 1
10.07.2006

Superman pije mleko z polskimi dziećmi

W lipcu rusza kolejna, trzecia już edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Pij mleko! Będziesz wielki”. Tym razem dla celów tego prozdrowotnego projektu udało się pozyskać postać komiksowego herosa Supermana, bohatera ekranizacji wchodzącej na polskie ekrany pod koniec lipca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2006

PLAKATIV dla ING Bank Śląski

PLAKATIV Poland realizuje kampanię wielkoformatową „Moja Karta ING”. ING Bank Śląski oferuje możliwość stworzenia własnej karty ING obecnym i przyszłym Klientom – zarówno tym korzystającym jak i nie korzystającym z Internetu. Na karcie znaleźć się mogą dowolne zdjęcia ze zbiorów Klienta, takie jak: zdjęcie ukochanego dziecka, zabawna fotka czworonoga, wspomnienie ze szczególnie udanych wakacji lub też zdjęcia wybrane z przygotowanej specjalnie bankowej galerii wzorów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2006

Network PR kolejny rok dla Activii firmy Danone

Agencja Network PR jest już drugi rok odpowiedzialna za prowadzenie kompleksowych działań public relations dla marki Activia – probiotycznego produktu spożywczego firmy Danone. Działania realizowane na zasadzie full service obejmują m.in. media relations, brand public relations, projektowanie i realizację akcji informacyjnych i edukacyjnych, dostarczanie treści do serwisu internetowego, wsparcie relacji ze środowiskiem medycznym, organizację wydarzeń specjalnych.