Sukces Symetrii - eyetracking wśród najciekawszych projektów Unii Europejskiej - Marketing przy Kawie
Sukces Symetrii - eyetracking wśród najciekawszych projektów Unii Europejskiej
  • 0
  • 1
18.06.2007

Sukces Symetrii – eyetracking wśród najciekawszych projektów Unii Europejskiej

Eyetracking, czyli innowacyjna metoda badania serwisów internetowych i przekazów reklamowych stosowana przez agencję Symetria została wyróżniona przez Agencję Rozwoju Regionalnego umieszczeniem na mapie najciekawszych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 czerwca 2007