Sukces STR8 i BTL Point Group! - Marketing przy Kawie
Sukces STR8 i BTL Point Group!
  • 0
  • 1
28.09.2004

Sukces STR8 i BTL Point Group!

Już wkrótce zwycięzca głównej nagrody w promocji konsumenckiej marki kosmetyków męskich STR8 wybierze się do Brazylii na Grand Prix Formuły 1. Wycieczka do Brazylii stanowiła główną nagrodę w promocji pod hasłem „Wygraj wyścig”, nawiązującej tematem do wzbudzającego wielkie emocje świata wyścigów Formuły 1. Akcję skonstruowała i zrealizowała agencja marketing services BTL Point Group, wchodząca w skład Platformy Mediowej Point Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 września 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.09.2004

Gdzie jedzą Polacy?

Z badań prowadzonych przez Ipsos wynika, że ogólnie rzecz biorąc Polacy jedzą coraz lepiej. Mniej osób kupuje jedzenie w budkach ulicznych i w barach mlecznych, spada też zainteresowanie gotowymi i częściowo przetworzonymi produktami. Polacy chętniej jedzą w domu, niekoniecznie z oszczędności. Coraz więcej mieszkańców dużych miast przynajmniej od czasu do czasu odwiedza restauracje. Jednocześnie szybkie tempo życia powoduje, że nie tracą na popularności posiłki typu fast food i te zamawiane przez telefon.