Sukces „EFEKT-ownej” kampanii reklamowej Pakietów BRE Banku dla MSP
  • 0
  • 1
16.03.2006

Sukces „EFEKT-ownej” kampanii reklamowej Pakietów BRE Banku dla MSP

Kampania reklamowa usług BRE Banku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw zakończyła się sukcesem. Od 14 listopada 2005 roku do końca lutego 2006 roku liczba udostępnionych produktów linii EFEKT dla MSP wzrosła o 20% do ponad 2400 Pakietów. Liczba Klientów tego sektora obsługiwanych przez BRE Bank na koniec kampanii przekroczyła 6000. Rekordowe wyniki sprzedaży Pakietów EFEKT (nawet do 160% miesięcznych wzrostów) to między innymi zasługa odważnej kreacji i przemyślanej strategii reklamowej, która wspiera zmiany modelu biznesowego oraz nową formę sprzedaży usług.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Znakomity rok Publicis Groupe

Publicis Groupe przedstawiła wyniki za 2005 r. Grupa zanotowała m.in. znaczący wzrost organiczny, wzrost zysku netto oraz rekordową w historii przemysłu reklamowego wartość pozyskanych budżetów. Wzrost organiczny Publicis Groupe wyniósł w 2005 r. 6,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku 2004. Zysk netto wzrósł o 39 proc. z poziomu 278 mln euro w 2004 r. do 386 mln euro w roku ubiegłym. Wartość budżetów pozyskanych przez Grupę w 2005 r. osiągnęła rekordową w całej historii światowego przemysłu reklamowego wartość 7,8 mld euro. Te dane dają Publicis Groupe pierwsze miejsce w rankingach New Business opublikowanych przez firmę inwestycyjno-konsultingową Bear Stearns. Margines operacyjny grupy wzrósł z 15,1 proc. w 2004 r. do 15,7 proc. w 2005 r. Jest to najlepszy wynik w całym światowym przemyśle.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

7 urodziny Wakacje.pl

Polski rynek e-handlu to dzisiaj około 1000 portali, oferujących sprzedaż towarów i usług przez Internet. Tylko 9,5% z nich działa dłużej niż 5 lat. Do tego grona należy gdański portal Turystyczny Wakacje.pl, który zaistniał w Sieci w marcu 1999 roku i jest dziś jednym z najważniejszych podmiotów w turystyce on-line. Pomysł stworzenia serwisu, który umożliwiałby rezerwację ofert wielu organizatorów, narodził się podczas wspólnych wakacji obecnych prezesów firmy - Michała Kaczorowskiego i Mariusza Panka.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz

Telemarketing to używanie telefonu (oraz jego pochodnych: faksu, poczty elektronicznej) do kontaktu z klientem. Pełni różne funkcje: z jednej strony usprawnia procesy sprzedaży poprzez np. gromadzenie i weryfikowanie danych o potencjalnych klientach, selekcjonowanie klientów, inicjowanie kontaktu, sprzedaż przez telefon, serwis posprzedażowy i obsługę klientów. Z drugiej strony jest ważnym narzędziem budującym wizerunek firmy oraz wspomagającym rutynowe działania pracowników firmy. Trudno wszak sobie wyobrazić firmę, która nie kontaktuje się z otoczeniem przy pomocy telefonu. Te kontakty personelu firmy nie mają związku ze sprzedażą produktów, czy usług, ale po prostu… sprzedają samą firmę.