Suarez pogryzł Chielliniego. Jak wykorzystały to marki w social media? – analizy Sotrendera i Outboxa
  • 0
  • 4
27.06.2014

Suarez pogryzł Chielliniego. Jak wykorzystały to marki w social media? – analizy Sotrendera i Outboxa

W 79. minucie meczu fazy grupowej mistrzostw świata w piłce nożnej Urugwajczyk Luis Suarez ugryzł w ramię włoskiego rywala. Internet zalała fala komentarzy i memów odnoszących się do zachowania piłkarza, m.in. porównania do Hannibala Lectera bądź rekina ze „Szczęk” Spielberga. Szansę na reklamę dostrzegły też marki, wśród nich Snickers i McDonald’s.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 czerwca 2014

26 czerwca 2014