STX JAMBOREE - siła marketingu muzycznego
  • 0
  • 1
21.09.2006

STX JAMBOREE – siła marketingu muzycznego

Od połowy września bieżącego roku w Agencji marketingu muzycznego STX JAMBOREE działa nowo powstały, trzyosobowy Dział Marketingu i Public Relations. Do Łukasza Mielniczuka (A&R/Promotion Specialist) i kierującej działem Dyrektor Promocji – Katarzyny Wołobujewej-Bury, dołączyła Agata Jarczewska, która objęła stanowisko Specjalisty ds. PR. Dotychczas była związana z agencją United PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

21 września 2006