Studio DN dla piekarni
  • 0
  • 1
11.04.2005

Studio DN dla piekarni

STUDIO DN wygrało przetarg na restylizację opakowań Nowakowski Piekarnie. Do przetargu przystąpiły 4 firmy. Celem prac było stworzenie systemu opakowań dla wszystkich produktów sprzedawanych pod wspólną marką „Nowakowski” oraz odświeżenie wizerunku i podniesienie atrakcyjności opakowań. Docelowo zaprojektowanych zostanie 20 produktów, których opakowania zostaną stworzone w ramach spójnego, czytelnego systemu zaproponowanego przez STUDIO DN.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.04.2005

„Nabiał wzmocni Twoje kości i poczucie godności” – druga odsłona kampanii promującej produkty mleczne

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej promującej spożywanie produktów mlecznych, przygotowana na zlecenie Agencji Rynku Rolnego przez Euro RSCG Warsaw oraz Euro RSCG 4D. W nowym spocie pod hasłem „Kurtka” po raz kolejny zwycięża pomysłowość dzieci i umiejętność odnalezienia się w niezręcznej sytuacji. Postacią inspirującą dzieci do poszukiwania twórczych rozwiązań i radzenia sobie w nieporęcznych sytuacjach, jest ponownie, znany już z pierwszej odsłony kampanii, Mlekosław.