0 1 18.01.2007Studio DN dla firmy Melvitdesign TweetStudio Dn opracowało nową tożsamość wizualną marek Melvit oraz Szczytno.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.01.2007HELP ponownie w telewizjiOd 15 stycznia w polskiej telewizji emitowany jest nowy spot reklamowy europejskiej kampanii antytytoniowej „HELP – dla życia bez tytoniu”. W ten sposób kampania rozpoczyna III rok swojej działalności. Film ukazuje sytuację z codziennego życia dzieci narażonych na bierne palenie.
0 1 0 0 0 18.01.2007S4 wizerunkowo dla JoannyAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg rozpisany przez Laboratorium Kosmetyczne Joanna na kampanię wizerunkową dla dwóch produktów – Sensual i Naturia. Akcja, która obejmie działania z zakresu ATL zaplanowana jest na drugą połowę 2007 roku.
0 1 0 0 0 18.01.2007Z żółtym Lamborghini na RemaDaysPrzygotowania do III Edycji Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays sięgają zenitu. Już ponad 300 firm zgłosiło chęć uczestnictwa w przedsięwzięciu, rezerwując większość powierzchni przeznaczonej na stoiska targowe. Jak podaje GJC Inter Media, tegoroczne targi przekroczyły rekordową liczbę wystawców.
0 1 0 0 0 18.01.2007Warszawa i Kraków karnawałowo w „Metro City”Przez kolejne dwa piątki stycznia kulturalny dodatek ”Metro City” zostanie poszerzony o specjalne strony poświęcone weekendowym wyjazdom do Warszawy i Krakowa.