STS przygotował kampanię #12 Zawodnik na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej
  • 0
  • 1
14.09.2022

STS przygotował kampanię #12 Zawodnik na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej

#12 Zawodnik to mundialowa kampania reklamowa STS, sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej. Pierwsza część działań potrwa do końca września.

Przy okazji wszystkich wielkich turniejów, w których udział bierze reprezentacja Polski, kibice sami określają się mianem jej dwunastego zawodnika. Hasło to stało się sloganem mundialowej kampanii marki. Akcja #12 zawodnik zachęca do aktywnego wspierania kadry, podkreślając przy tym sprawczość i znaczenie tego wsparcia.

W pierwszej części kampanii, trwającej od 14 do 30 września, marka zbierze materiały zdjęciowe i wideo, w których piłkarscy fani pokażą, w jaki sposób dopingują reprezentację Polski. Najlepsze z nich zostaną nagrodzone koszulkami reprezentacji z podpisami zawodników, biletami na mecze kadry oraz bonusami na konto w STS.

Z wyselekcjonowanych materiałów w ramach drugiej części działań mundialowych powstanie i emitowany będzie spot oraz kampania display. Kampania  jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”.

Cała kampania mundialowa STS potrwa do końca MŚ w Katarze, czyli do 18 grudnia 2022 r. Będzie wykorzystywać formaty display oraz 15-sekundowy spot wideo. Działania te planowane są na listopad i pierwszą połowę grudnia. Poza digitalem, komunikacja obejmie aktywności w mediach społecznościowych i lokalach przyjmowania zakładów. Wszystkie te materiały umieszczono również na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.

  • 1
STS przygotował kampanię #12 Zawodnik

STS przygotował kampanię #12 Zawodnik na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej

14 września 2022

13 września 2022