STS z nową identyfikacją wizualną i kampanią z udziałem Petera Schmeichela
  • 1
  • 2
6.11.2019

STS z nową identyfikacją wizualną i kampanią z udziałem Petera Schmeichela

Bukmacher STS wprowadził nową identyfikację wizualną, unowocześniając swój logotyp. Zmiana obejmuje wszystkie platformy firmy w Polsce i Europie, w tym strony internetowe, aplikacje mobilne i kanały własne w mediach społecznościowych. Marka rozpoczyna również współpracę z globalnym ambasadorem – piłkarzem Peterem Schmeichelem.

Nowe logo wizualnie reprezentuje podstawowe wartości, które jako marka mamy wpisane w nasze DNA – nowoczesność, dynamikę oraz silny i sportowy charakter. W naszej komunikacji niezmiennie stawiamy w centrum uwagi ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. W tym celu kontynuujemy kampanię, w której kładziemy nacisk na kompetencje i sprawczość graczy. Twarzą najnowszej jej odsłony jest utytułowany i doskonale znany na całym świecie piłkarz Peter Schmeichel – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Zmiany mają charakter kompleksowy. Obejmują logotyp, stronę internetową bukmachera, aplikację mobilną, lokale stacjonarne w całym kraju oraz kreacje reklamowe. Nowa identyfikacja wizualna była też okazją do wdrożenia zmian ułatwiających graczom użytkowanie serwisu.

Nowa odsłona identyfikacji wizualnej to bardzo przemyślana ewolucja elementów graficznych, dzięki którym już dziś marka jest bardzo rozpoznawalna. Motywem przewodnim dla zmian było uproszczenie i nadanie większego rozmachu tożsamości wizualnej STS. W tym duchu zmianie uległ znak graficzny, gama kolorystyczna czy typografia marki. W efekcie marka stała się bardziej nowoczesna i jeszcze bardziej pewna siebie – jak przystało na lidera rynku – mówi Arkadiusz Łoś, brand consulting & CI director w Dragon Rogue.

Bukmacher kontynuuje ponadto jesienną kampanię reklamową. Jej motywem przewodnim jest sprawczość graczy, wyrażona hasłem „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”. W ramach najnowszej odsłony rozpoczęła się globalna współpraca z piłkarzem o polskich korzeniach – Peterem Schmeichelem. Działania wystartowały jesienią i obejmują wszystkie rynki, na których działa spółka. Nowe kreacje będą widoczne w telewizji, na platformach rozrywkowych oraz w Internecie.

Przy opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej STS współpracował z agencją Dragon Rouge.

  • 2
Peter Schmeichel w kampanii STS

Peter Schmeichel w kampanii STS

diro

1 miesiąc temu

Świat nie stoi w miejscu, i dobrze że sts to rozumie.

6 listopada 2019