Strony o tematyce sportowej cieszą się popularnością wśród mobilnych internautów – Gemius
  • 0
  • 1
14.08.2014

Strony o tematyce sportowej cieszą się popularnością wśród mobilnych internautów – Gemius

W lipcu 12 proc. ruchu w polskim Internecie pochodziło z urządzeń przenośnych. Najwięcej z tych od Samsunga (30 proc. ruchu w mobilnej Sieci) i Apple (28 proc.). Gemius sprawdził popularność stron WWW o różnej tematyce wśród użytkowników urządzeń mobilnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 sierpnia 2014

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2014

Medialna kariera hashtagów #LetFootballWin, #NiechWygraFutbol, #FuckUEFA i #JedzJabłka – Press-Service Monitoring Mediów

Akcja Legii Warszawa przeciwko wykluczeniu z eliminacji do Ligi Mistrzów przeszła najśmielsze oczekiwania. Hashtagi #LetFootballWin i #NiechWygraFutbol zalały polskiego Facebooka i Twittera. Przeniknęły także do mediów tradycyjnych – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów. Skala protestu w mediach społecznościowych mocno zainteresowała dziennikarzy.

13 sierpnia 2014