Ströer przejmuje największy pakiet wiat przystankowych w Gdańsku
  • 0
  • 2
6.07.2020

Ströer przejmuje największy pakiet wiat przystankowych w Gdańsku

Na mocy umowy z Gdańskim Zarządem Dróg i Zieleni Ströer przejmuje obsługę reklamową pakietu 245 wiat przystankowych w Gdańsku. Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.

Do oferty Ströera trafi pakiet 508 powierzchni reklamowych znajdujących na 245 wiatach przystankowych w Gdańsku. Przejęty pakiet był największym z czterech oferowanych w postępowaniu przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni. Pozostałe trzy obejmujące łącznie 155 wiat znajdą się w ofercie firm AMS i Clear Channel. Nośniki Ströera trafią do sprzedaży w połowie lipca.

Powiększenie portfolio nośników w Gdańsku o tak dużą liczbę powierzchni CLP gwarantuje naszym klientom możliwość zrealizowania efektywnych kampanii zarówno zasięgowych, jak i tych targetowanych na poszczególne dzielnice miasta – mówi Marcin Gudowicz, CSO Grupy Ströer.

  • 2
Ströer

Ströer przejmuje wiaty przystankowe w Gdańsku

4 lipca 2020

3 lipca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2020

Ruchome murale wrócą na wrocławskie kamienice. Kinomural – druga edycja

19 września Wrocław ponownie zamieni się w wielkoformatową galerię sztuki. Za sprawą drugiej edycji Kinomuralu – projektu z pogranicza filmu i sztuk wizualnych – na Nadodrzu obejrzeć można będzie m.in. dzieła powstałe we współpracy z wrocławską Akademią Sztuk Pięknych oraz uczelnią artystyczną z Chicago. W programie znalazła się też „Dobranocka”, czyli kinomurale dla najmłodszych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2020

Konsumenci wolą tradycyjne call centres od komunikacji za pomocą chatbota lub e-maila. Badanie Uniphore

Konsumenci wolą tradycyjny kontakt głosowy poprzez infolinię niż wymianę korespondencji e-mailowej lub rozmowę z chatbotem wykorzystującym sztuczną inteligencję. Pokazało to badanie na zlecenie amerykańskiej firmy Uniphore, dostarczyciela rozwiązań w zakresie konwersacyjnych oraz głosowych interfejsów użytkownika, przeprowadzone po wybuchu pandemii Covid-19. 80% respondentów woli rozmowę z pracownikiem call centre niż komunikację elektroniczną. Z drugiej strony jednak 37% badanych musiało co najmniej dwukrotnie łączyć się z infolinią lub oczekiwać na oddzwonienie konsultanta.