Streetcom zmienia logo i identyfikację wizualną
  • 0
  • 3
12.03.2013

Streetcom zmienia logo i identyfikację wizualną

Streetcom Polska ma nową identyfikację wizualną. Zmieniono logo, a strona WWW zyskała nową grafikę i funkcjonalności. Agencja stworzyła również system usprawniający zarządzanie społecznością konsumentów, którzy biorą udział w kampaniach rekomendacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 marca 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.03.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Audyt kampanii SEM – gdy trzeba ocenić jej potencjał

Jak sprawdzić, czy zlecana kampania SEM jest prowadzona optymalnie? Czy jej budżet wykorzystywany jest najbardziej efektywnie? Niezależnie od tego, czy sami prowadzimy naszą kampanię, czy zlecamy ją agencji – powinniśmy mieć pewność, że jest ona realizowana w najlepszy możliwy sposób. 19 kwietnia Marketing Online zaprasza na szkolenie z zasad prowadzenia audytu działań SEM.
Informacja promocyjna