Streetcom prowadzi kampanię z influencerami dla NAC - Marketing przy Kawie
Streetcom prowadzi kampanię z influencerami dla NAC
  • 0
  • 1
29.07.2023

Streetcom prowadzi kampanię z influencerami dla NAC

Producent kosiarek NAC (New American Concept) postawił tym sezonie na influencer marketing. Agencja Streetcom realizuje dla tej marki kampanię „7 lat gwarancji z NAC” z udziałem nano, micro i makro influencerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 lipca 2023

27 lipca 2023