Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory - Marketing przy Kawie
Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory
  • 0
  • 1
6.08.2020

Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory

Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w Hash.fm. Kupiona spółka jest właścicielem dwóch brandów: Fameshopu – sklepu dla influencerów, mającego kilkunastotysięczną bazę mikroinfluencerów oraz Hash.fm – platformy dla influencerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 sierpnia 2020

  • 1
  • 1
  • 0
6.08.2020

Ubrania zniszczone na skutek ataku na osoby LGBTQIA+ w kampanii Zalando, Misbhv i KPH

Platforma Zalando ruszyła z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Kampania „Historie ukryte w ubraniach” powstała we współpracy z organizacją pozarządową Kampania Przeciw Homofobii oraz polską marką Misbhv. Celem projektu jest pokazanie prawdziwych historii osób LGBTQIA+, które stały się ofiarami przemocy ze względu na orientację seksualną.

5 sierpnia 2020