Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory
  • 0
  • 1
6.08.2020

Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory

Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w Hash.fm. Kupiona spółka jest właścicielem dwóch brandów: Fameshopu – sklepu dla influencerów, mającego kilkunastotysięczną bazę mikroinfluencerów oraz Hash.fm – platformy dla influencerów.

Nabycie udziałów nastąpiło w sierpniu 2020 r., ale przejęcie struktur i prowadzenie projektów dla klientów zaczęto realizować już w marcu. W efekcie akwizycji agencja zarządza markami handlowymi: Streetcom, InStars, Fameshop i Hash.fm.

Streetcom to kampanie internetowe 360°, e-sampling, obsługa social media i kampanie seedingowe wykorzystujące półmilionową społeczność. Marka InStars zajmuje się generowaniem opinii. Powstała pod koniec 2019 r. Fameshop buduje treści, wykorzystując mikro- i makroinfluencerów.

Rozwój Streetcomu jest zgodny ze strategią firmy, zakładającą:

  • kompleksowe działania z zakresu experience i influnecer marketingu we wszystkich segmentach rynku,
  • kreację i realizację kampanii w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem social media.

Rozbudowa usług Streetcomu poprzez przejęcie Hash.fm oraz stworzenie w 2019 r. dodatkowej marki InStars to odpowiedź na obecne potrzeby rynku. Klienci oczekują kompleksowości, ale też punktowego i szybkiego reagowania na ich potrzeby. Zasoby Hash.fm są komplementarne do naszych i w interesujący sposób poszerzają kompetencje Streetcomu.

Generowanie opinii w InStars czy budowanie szybkiego contentu poprzez Fameshop można uruchomić w ciągu kilku, kilkunastu dni. Duże, kompleksowe realizacje w ramach Streetcomu, jak e-samplig czy seeding, wymagają większego nakładu czasu, ale też inne są ich założenia i cele. Wszystkie te elementy w połączeniu z obsługą social media dają klientom kompleksowość działań – mówi Matylda Szymalska, prezes zarządu i CEO Streetcomu.

Dzięki przejęciu agencja Streetcom rozszerzyła też portfolio o dodatkowych klientów. Obecnie realizowane są kampanie łączące zasoby firmy, wykorzystujące zarówno Streetcom, jak i Hash.fm. Dodatkowo w 2020 r. w wyniku działań prosprzedażowych i przetargów do klientów agencji dołączyli m.in. Philips, Aldi, Henkel i Dulux.

  • 1
Streetcom kupuje Hash.fm

Streetcom kupuje Hash.fm

6 sierpnia 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2020

Ubrania zniszczone na skutek ataku na osoby LGBTQIA+ w kampanii Zalando, Misbhv i KPH

Platforma Zalando ruszyła z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Kampania „Historie ukryte w ubraniach” powstała we współpracy z organizacją pozarządową Kampania Przeciw Homofobii oraz polską marką Misbhv. Celem projektu jest pokazanie prawdziwych historii osób LGBTQIA+, które stały się ofiarami przemocy ze względu na orientację seksualną.



5 sierpnia 2020