„Strażnik przyszłości” – kampania Nationale-Nederlanden (wideo)
  • 1
  • 0
18.05.2017

„Strażnik przyszłości” – kampania Nationale-Nederlanden (wideo)

19 maja rozpocznie się kampania reklamowa Nationale-Nederlanden, zatytułowana „Strażnik przyszłości”. Marka zachęca w niej rodziców i opiekunów, by odkładali pieniądze na przyszłość dzieci.

Bohaterami reklamy są ojciec i córka, którzy spędzają czas w aquaparku. Rodzic przez troskę o przyszłość dziecka jest nieobecny myślami, przez co nie potrafi cieszyć się chwilą. Ratownik uświadamia mu jednak, że najważniejsze jest docenianie momentów spędzonych z najbliższymi tu i teraz.

Spoty telewizyjne mają pokazać rodzicom, że zamiast martwić się o przyszłość potomka, powinni pomyśleć o jej zabezpieczeniu.

Reklamy będą emitowane m.in. w stacji TVN, Polsacie oraz w kanałach tematycznych. W Internecie prowadzone będą natomiast działania efektywnościowe i odsłonowe. Aktywności reklamowe zaplanowane są do końca czerwca.

  • Kreacja: PZL
  • Reżyseria: Kot Przybora
  • Planowanie i zakup mediów: MEC i PHD Media Direction
Reklama

18 maja 2017

Reklama

17 maja 2017

Reklama