Strategiczne obszary działalności SAR, kluczowe zmiany i nowi członkowie zarządu
  • 0
  • 0
29.06.2017

Strategiczne obszary działalności SAR, kluczowe zmiany i nowi członkowie zarządu

Podczas walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji Reklamowych zaprezentowano strategiczne obszary działalności oraz kluczowe zmiany. Prezesem zarządu będzie Szymon Gutkowski z DDB.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2017

Handel detaliczny w Europie: rośnie siła rynków Europy Środkowej i Wschodniej. Badanie GfK

W 2016 r. europejscy konsumenci ze wszystkich krajów UE dysponowali średnio kwotą 16 153 euro na osobę. Oznacza to wzrost (nominalny) siły nabywczej o 0,7 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Nastąpił on pomimo różnic kursowych, które miały negatywny wpływ na poziom wzrostu, w szczególności spadek wartości brytyjskiego funta. W ramach Unii Europejskiej największy przyrost siły nabywczej odnotowały kraje Europy Środkowej i Wschodniej – pokazuje badanie GfK.